📅 Marts 2020

COVID-19 uzliesmojuma laikā Paysera strādā kā parasti



Šajā nenoteiktības laikā mēs darīsim visu iespējamo, lai klientiem, partneriem un darbiniekiem nodrošinātu stabilitāti un pārliecību. Tā kā finanšu sektors ir veidots uz daudziem dažādiem pīlāriem, ieskaitot klientu atbalstu, tehnoloģijas un cilvēkresursus, šie ir aspekti, pēc kuriem Paysera veic pasākumus, lai nodrošinātu uzņēmējdarbību kā ierasts.

Klientu atbalsts

Kā stiprs fintech (finanses + tehnoloģijas) uzņēmums Paysera ir labi sagatavots, lai atbildētu uz klientu jautājumiem tiešsaistē un pa tālruni kā ierasts.

  • Atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem (B.U.J.) ir pieejamas visu diennakti atbalsta vietnē 9 valodās (angļu, lietuviešu, krievu, poļu, bulgāru, rumāņu, latviešu, igauņu, spāņu).
  • Mēs darbojamies arī vairākos sociālo mediju kanālos, kurus regulāri atjauninām ar svaigākajām ziņām, funkcijām, pamācībām vai traucējumiem (ja tādi ir). Tātad, sekojiet mums:

          
  • Zvaniet vai sūtiet e-pastu mūsu klientu atbalstam kā parasti. Atbalsts pieejams vairākās valodās (angļu, lietuviešu, krievu, poļu, bulgāru, rumāņu, latviešu, igauņu, spāņu, franču, vācu un arābu), lai pārpratumi neliegtu mums sniegt precīzu informāciju. Mūsu kontaktinformācija un darba laiks pieejams šeit.

Tiešsaistes pakalpojumi

Visi mūsu pakalpojumi ir izstrādāti tā, lai tie būtu pieejami tiešsaistē, tāpēc visu, ko darām parasti, mēs darām joprojām.

  • Paysera mobilā lietotne – mūsu BEZMAKSAS mobilā lietotne pamatā nodrošina visu nepieciešamo, lai pārvaldītu savas finanses no mājām - jūs varat mainīt valūtu, pārskaitīt naudu dažu sekunžu laikā, veikt uzkrājumus, papildināt kontu un pat ziedot labdarības organizācijām, kurām mūsu atbalsts tagad vajadzīgs vairāk nekā jebkad. 
  • Maksājumu karte – nav labāka laika, lai samazinātu skaidras naudas maksājumus. Paysera karti var pasūtīt tiešsaistē visu diennakti, un tā tiks piegādāta uz jūsu adresi (kādā no EEZ valstīm). Lai nodrošinātu vienmērīgu procesu, mēs esam sagatavojuši vairākus video, lai palīdzētu jums pārvaldīt kartes kontu.
  • Skaidra nauda – ja jums tomēr nepieciešams izņemt skaidru naudu, to var izdarīt jebkurā bankomātā, kas pieņem Visa kartes.
  • Maksājumu pieņemšana interneta veikalos – iespēja pārdot savus produktus un pakalpojumus tiešsaistē var būt dažu uzņēmumu izdzīvošanas atslēga. Paysera piedāvā dažādus maksājumu pieņemšanas risinājumus interneta veikaliem un apkalpo vairāk nekā 90 procentus no Lietuvas interneta veikaliem. Pieejami arī soli pa solim video, kur paskaidrots, kā instalēt Paysera spraudni jūsu interneta veikalā.
  • Pārskaitījumi – Paysera ir daļa no SEPA Instant sistēmas, tāpēc eiro pārskaitījumi uz citām dalībbankām tiek veikti nekavējoties; privātpersonām tie ir bez maksas, uzņēmumiem - 0,29 EUR. Mēs piedāvājam arī starptautiskus pārskaitījumus.
  • Paysera Tickets – pašreizējā situācija ir liels trieciens ne tikai izpildītājiem un pasākumu apmeklētājiem, bet arī pasākumu organizatoriem. Tomēr tā ir arī laba iespēja pārdomāt biznesa modeļus un pēc iespējas pāriet uz digitālu formātu. Vai jūsu pasākumu var rīkot tiešsaistē? Vai esat eksperts, kurš var dalīties zināšanās vebinārā? Izmantojiet platformu Paysera Tickets, lai organizētu tiešsaistes pasākumu. Turklāt, ja pasākums ir bezmaksas, arī tā organizēšanas izmaksas mūsu platformā būs nulle!

Mēs ļoti nopietni uztveram pašreizējo situāciju un regulāri informēsim klientus un partnerus par iespējamām izmaiņām nākotnē. Pagaidām - darīsim visu iespējamo, strādājot digitāli un palīdzot apkārtējiem! 

Ja jums vēl nav Paysera konta, to varat atvērt TIEŠSAISTĒ.