Visi bloga ieraksti

Paysera prezentē savu jauno logotipu!

Justina Šidlauskienė
#
Lieliski jaunumi! Šodien, pēc 8 gadiem, mēs esam lepni prezentēt Paysera jaunās identitātes pirmo un galveno elementu – jauno logotipu. Šīs logotipa izmaiņas atspoguļo mūsu redzējumu par virzību uz superlietotni un iezīmē jaunu sākumu uzņēmumam – svaigāku, modernāku izskatu ar vēstījumu. Tas ir arī pirmais no daudziem citiem aizraujošiem zīmola jauninājumiem, ko plānojam ieviest šī un nākamā gada laikā.
#

Kāpēc nolēmām veikt šādas izmaiņas?

Mēs zinājām, ka vecais logotips neatspoguļo uzņēmuma pašreizējo redzējumu. Un ne tikai logotips, bet arī vizuālā identitāte kopumā, kas izskatījās novecojusi un daudzos gadījumos sarežģīta un neiekļāvās Paysera kā novatoriska fintech uzņēmuma ar inovatīviem produktiem un pakalpojumiem tēlā. 

No tehniskā viedokļa mēs arī vēlējāmies kaut ko tādu, kas labi izskatītos jebkura izmēra ekrānā un ar jebkādiem iestatījumiem. Tāpēc mūsu mārketinga komanda kopā ar talantīgo grafisko dizaineri Deividas Bielskis sāka meklēt jaunu identitāti un veidus, kā verbāli un vizuāli izteikt Paysera zīmola raksturu. Rezultāts ir jūsu acu priekšā. Vienkāršs, taču atbilstošs mūsu pakalpojumiem un redzējumam. 

#
Justina Šidlauskienė, Paysera mārketinga un sabiedrisko attiecību vadītāja 

Jauna identitāte, ko iedvesmojušas klientu atsauksmes

Iesaistot mūsu darbiniekus un citas ieinteresētās puses, nolēmām, ka arī mūsu klientiem ir jāpiedalās jaunā zīmola izveidē. Tāpēc 2021. gada vidū veicām aptauju, lai noskaidrotu, ko klienti domā par Paysera. 

Atsauksmes liecina, ka mūsu klienti gandrīz vienprātīgi Paysera raksturo kā "ātrs", "viegli lietojams", "lieliska cenas un kvalitātes attiecība", "daudz pakalpojumu" un "lieliska alternatīva tradicionālajām bankām". Paysera veiksmes noslēpums vienmēr ir bijusi apņemšanās ieklausīties klientu vēlmēs un būt soli priekšā – radīt jaunus inovatīvus produktus, lai apmierinātu šīs vēlmes, pirms tās pat parādījušās. 

Tāpēc nolēmām, ka ir pienācis laiks to parādīt mūsu atjauninātajā zīmola dizainā, izmantojot formas, kas atspoguļo uzmanību un esamību mūsu klientiem šeit un tagad – tā radās ideja par tērzēšanas ikonu un atrašanās vietas ikonu. 

Kā burts "P" kļuva par mūsu jaunā logotipa simbolu? 

Kā redzat, līdz ar jauno logotipu burts P kļuva par nozīmīgu mūsu zīmola simbolu. Tas atgādina stilizētu tērzēšanas ikonu, kas simbolizē mūsu saziņu ar klientiem, uzņēmumiem un cilvēkiem aiz tiem. Mums tas nozīmē, ka veidojam Paysera nepārtrauktā kontaktā ar saviem klientiem. 

Šis grafiskais simbols norāda arī uz gaidāmo tiešsaistes tērzēšanas funkciju, kas būtiski uzlabos mūsu mobilo lietotni un klientu atbalsta ātrumu un kvalitāti. 

Un visbeidzot, bet ne mazāk svarīgi – vēl viena lieta, ko jūs varētu saskatīt mūsu jaunajā logotipā – atrašanās vietas ikona. Paysera ir gan vietējs, gan globāls uzņēmums, un viena no mūsu stiprajām pusēm ir integrētie trešo pušu pakalpojumi, kas pieejami šeit un tagad. Mēs vēlējāmies, lai mūsu logotips atspoguļotu arī gaidāmās funkcijas, piemēram, stāvvietas apmaksa, paku piegādes pakalpojums un ieguldījumi nekustamajā īpašumā. 

Zīmola jaunās krāsas 

Jaunajam Paysera logotipam ir izsmalcinātāka krāsu palete, kurā izmantoti divi zilā toņi un viens – zaļā. 

Šīs krāsas apzīmē vērtības, kas mums ir un/vai cenšamies iegūt: 
zils – uzticība, tālredzība, godīgums, pieredze, inovācijas; 
zaļš – ilgtspējība un labklājība.

#

Kas tālāk? 

Tuvākajā laikā jauno logotipu prezentēsim dažādās platformās – vietnē, lietotnē, sociālajos medijos utt. 

Bet tas ir tikai ieskats turpmākajās izmaiņās. Drīzumā pilnībā pārveidosim vietni, piedāvāsim vairāk Paysera produktu un pakalpojumu. Tāpēc sekojiet jaunākajai informācijai mūsu sociālo mediju kanālos Facebook, LinkedIn, Twitter un Instagram vai piesakieties jaunumu saņemšanai e-pastā :) 

Ar cieņu Paysera mārketinga komandas vārdā
Justina  

Autors:
Justina Šidlauskienė
Paysera mārketinga un sabiedrisko attiecību vadītāja