Visi bloga ieraksti

Kā nomainīt savu e-pasta adresi, tālruņa numuru vai pārvietot Paysera lietotni uz jaunu tālruni?

It takes minutes to change email address and phone number via Paysera
Šajā digitālajā laikmetā mēs ļoti paļaujamies uz mobilajām ierīcēm, lai pārvaldītu savas finanses, tostarp izmantojot tādas lietotnes kā Paysera. Tomēr var rasties situācijas, kad mums ir jāatjaunina mūsu kontaktinformācija vai Jāpārnes lietotne uz jaunu tālruni. Šajā blogā pastāstīsim, kā mainīt e-pasta adresi, tālruņa numuru vai pārvietot savu Paysera lietotni uz jaunu tālruni.

Kā nomainīt e-pasta adresi savā Paysera kontā?

Ja jums nepieciešams nomainīt e-pasta adresi, kas sasaistīts ar jūsu Paysera kontu, neuztraucieties – tas ir vienkāršs process, ko var veikt vien dažos soļos gan Paysera mobilajā lietotnē, gan internetbankā.

E-pasta maiņa Paysera mobilajā lietotnē

Ja vēlaties, lai jaunā e-pasta adrese būtu jūsu galvenā, izvēlieties to un atzīmējiet "Iestatīt kā galveno e-pastu". Ja vēlaties noņemt savu veco e-pasta adresi, izvēlieties to un spiediet "Noņemt" un pēc tam "Jā, noņemt". Vecā e-pasta adrese tiks nekavējoties noņemta.

E-pasta adreses maiņa Paysera internetbankā

Change email address via Paysera’s online banking

Kā nomainīt tālruņa numuru Paysera kontā?

Ja vēlaties izmantot jaunu tālruņa numuru vai vienkārši to pievienot savam Paysera kontam, tas iespējams, veicot vien dažas darbības Paysera lietotnē vai internetbankā.

Tālruņa numura maiņa Paysera mobilajā lietotnē

Ja vēlaties, lai jaunais tālruņa numurs būtu jūsu galvenais, izvēlieties to un spiediet "Iestatīt kā galveno tālruņa numuru".

Ja vēlaties, lai jaunais tālruņa numurs būtu vienīgais jūsu Paysera kontam, pēc tam, kad jaunais tālruņa numurs ir iestatīts kā galvenais, izvēlieties veco tālruņa numuru un spiediet "Noņemt" un pēc tam "Jā, noņemt". Vecais tālruņa numurs tiks nekavējoties noņemts.

Tālruņa numura maiņa Paysera internetbankā

Change phone number via Paysera’s online banking

Paysera lietotne jaunā tālrunī

Pazaudējāt tālruni? Varbūt vienkārši iegādājāties jaunāku modeli? Jums būs jāpieslēdzas savam Paysera kontam, jāpaņem jaunais tālrunis un jāveic tālāk norādītās darbības.

Svarīgi: ikreiz, kad pieslēdzaties kontam no jaunas ierīces, jums būs jāapstiprina, ka jauno ierīci lietojat jūs.

Ir divi veidi, kā to pārbaudīt:

  1. savā vecajā ierīcē, pieskaroties ziņojumam un apstiprinot to; 
  2. ja jūsu vecā ierīce vairs nav pieejama, sazinieties ar Paysera, izvēloties "Sazināties ar klientu atbalsta centru" savā jaunajā ierīcē.

Nevarat pieslēgties Paysera lietotnei?

Šādā gadījumā iesakām sazināties ar mūsu klientu atbalsta centru, un mēs pievienosim jūsu jauno tālruņa numuru. Lūdzu ņemt vērā, ka drošības apsvērumu dēļ mums būs atkārtoti jāidentificē jūs, veicot videozvanu.

Ja jūsu tālruņa numurs tiek izmantots un ir apstiprināts citai personai, jūs to nevarēsiet pievienot savam kontam.