Visi bloga ieraksti

Paysera plāni 2022. gadam

Kostas Noreika
#
Plānošana uz priekšu strauji mainīgā un ļoti konkurētspējīgā uzņēmējdarbības vidē ir gan būtiska, gan neiespējama. No vienas puses – mums ir jābūt skaidram redzējumam un plāniem, lai mūsu komandas zinātu, pie kā strādā un kur virzās uzņēmums, klientiem – ko sagaidīt, no otras puses – mums jābūt pietiekami elastīgiem, lai uzņemtos jebkuras spontānas idejas, kurām tirgū būs "tagad vai nekad" brīdis. Ņemot vērā šos punktus, mēs aicinām jūs ieskatīties nelielā daļā no tā, ko plānojam ieviest 2022. gada sākumā.

Superlietotne ar daudzām papildu funkcijām 💫

Paysera pāreju uz superlietotni sāka 2021. gadā, taču var teikt, ka nemanot esam gājuši tajā virzienā jau kopš lietotnes dzimšanas.

Pirmā integrācija lietotnē bija Paysera Tickets – lietotnē iespējams iegādāties biļetes uz dažādiem pasākumiem, kas tiek izplatīti mūsu biļešu tirdzniecības sistēmā.

Turklāt (var atšķirties atkarībā no valsts) mobilajā lietotnē varat piekļūt dažādiem aizdevumu sniedzējiem un populārākajiem interneta veikaliem.

Bet tas ir tikai sākums – jūs gaida vēl vairāk jaunu un aizraujošu lietu

👇

Sūtījumu saņemšanas punkti – Lockers 📦

Pakalpojums, kas tika ļoti gaidīts un slavēts 2021. gadā, ir tepat aiz stūra. Pēc dažiem uzlabojumiem mēs oficiāli atklāsim mums jaunu jomu un piedāvāsim kurjeriem un privātpersonām iespēju izmantot mūsu pakomātu tīklu "Lockers".

Ja par to dzirdat pirmo reizi, "Lockers" ir mobili sūtījumu saņemšanas punkti, kas darbojas ar saules enerģiju, tos var izmantot dažādi kurjerdienesti un, galvenais, tos var atvērt attālināti tieši no telefona. Jums nav jāgaida rindā un jātērē laiks.

#

Ieguldījumi nekustamajā īpašumā 🏗

2022. gadā plānojam vēl vairāk paplašināt lietotāju ieguldījumu iespējas Paysera mobilajā lietotnē. Līdz šim visi Paysera klienti lietotnē varēja iegādāties investīciju zeltu un drīzumā, integrējot InRento, viņi varēs investēt nekustamajā īpašumā, kas ir pieejams īrēšanai, un tādējādi gūt papildu peļņu.

Statusa lapa

Ne tik daudz funkcija, cik būtiska mūsu komunikācijas ar klientiem daļa. Tuvāko dienu laikā mēs ar jums kopīgosim mūsu statusa lapu, kurā visi klienti varēs redzēt gaidāmos plānotos apkopes darbus, kā arī negaidītus pārtraukumus vai pakalpojumu traucējumus.

Tas ne tikai atvieglos mūsu klientu atbalsta komandas darbu, bet arī dos mieru mūsu klientiem, kuri vienmēr zinās, kur pārbaudīt, vai ar pakalpojumiem viss ir kārtībā.

#

Paysera banka Gruzijā 🇬🇪

Ar jaunajiem uzticamajiem partneriem un pēc bankas licences iegūšanas Gruzijā ceram, ka Paysera banka šajā valstī tiks izveidota līdz gada beigām.

Virtuālās kartes 💳

Vēl viena ļoti gaidīta funkcija, kas drīzumā būs pieejama. Ar virtuālo karšu ieviešanu Visa kartes būs pieejamas vēl plašākam mūsu klientu lokam.

#

"Zini savu klientu" funkcija partneru vietnēs ℹ️

Kā finanšu iestādei mums ir jāzina savi klienti, tāpēc piemērojam "Zini savu klientu" (angl. KYC (Know your client)) principu. Tam mums ir labi izstrādāti procesi un IT risinājumi, un 2022. gadā plānojam dalīties šajā ar saviem klientiem, kuriem arī ir jāidentificē savi klienti, piemēram, investīciju platformas.

Pagaidām apstāsimies šeit, lai gan ir daudzas lietas, kuras vēl nevar atklāt. Cerēsim, ka mūsu idejas nākamajos mēnešos ieraudzīs gaismu un mūsu risinājumi palīdzēs tūkstošiem klientu vieglāk pārvaldīt savas finanses un ikdienas ieradumus. Lai jums ražīgs gads! Ticiet, ka pārmaiņas ir iespējamas, un, protams, palieciet veseli!

Autors
Kostas Noreika
„Paysera LT“ līdzdibinātājs un galvenais akcionārs