Visi bloga ieraksti

2022. gada kopsavilkums: ko Paysera ir paveikusi?

#
2022. gadā Paysera svinēja savu 18. dzimšanas dienu, un šis gads mums atnesa daudz jaunu notikumu, mācību, pārmaiņu un partnerattiecību. Paysera turpina veiksmīgi kuģot fintech industrijas nemierīgajos ūdeņos, lai sasniegtu savu svarīgāko mērķi – nodrošināt saviem klientiem augstākās kvalitātes pakalpojumus.

Statusa lapa

Paysera statusa lapa ir klāt!

Pirms gada mēs jums apsolījām papildu saziņas kanālu – Statusa lapu. Tajā var redzēt, kuri pakalpojumi šobrīd saskaras ar problēmām, kādas tehniskās kļūdas jau ir novērstas, kādas tiek risinātas un kas ir plānots tuvākajā nākotnē.

Īsumā, ja jūs saskaraties ar tehnisku problēmu, dažu sekunžu laikā Statusa lapā varat pārbaudīt, vai mēs pie tās jau strādājam. Vai arī, ja vēlaties, varat skatīt mūsu oficiālo Statusa lapas Twitter kontu @payserastatus. Jebkurā gadījumā tas ietaupīs jūsu laiku.

Tomēr mēs saprotam, ka ne visas problēmas var atrisināt, vienkārši pārbaudot Statusa lapu, un dažos gadījumos klientu atbalsts ir labākais risinājums, taču ceram, ka Statusa lapa jums palīdzēs vispārēju traucējumu gadījumā.

Paysera banka Gruzijā

Vēl viens plāns, kas tika veiksmīgi pabeigts – Paysera ir oficiāli licencēta banka Gruzijā! Tā ir ne tikai pati pirmā Paysera bankas licence, bet arī pirmā digitālās bankas licence Gruzijai.

Esam priecīgi radīt pozitīvas pārmaiņas!

Zīmola maiņa

Jau no pirmajiem jaunā zīmola veidošanas soļiem nepārtraukti runājām par jau ieviestajām izmaiņām, lai šajā procesā iesaistītu savus klientus un atvieglotu visu procesu.

2022. gadā veiksmīgi īstenojām trīs galvenos šī procesa posmus.

Jaunas Paysera krāsas un logotips

Jaunas krāsu shēmas izvēle un logotipa maiņa var likties kā viegli izpildāms uzdevums, tomēr tā nav.

Paysera vizuālā identitāte ir vairāk nekā tikai pievilcīgs tēls. Mēs esam smagi strādājuši, lai parādītu sevi pēc iespējas modernāk un precīzāk, tāpēc veltījām laiku, lai ne tikai atspoguļotu savas pamatvērtības un virzienu, bet arī prasījām mūsu klientu viedokli par to, kā viņi mūs uztver.

Pārējais tagad ir vēsture, un mēs lepojamies ar rezultātu.

#

Paysera Tickets zīmola maiņa

Tā kā Paysera Tickets ir viens no mūsu produktiem, ir tikai dabiski, ka tas atbilst Paysera kopējai identitātei. Tomēr mēs vēlējāmies arī vizualizēt Paysera Tickets unikalitāti, tāpēc apvienojām abas vērtības!

Kā redzat, Paysera Tickets logotips ir veidots kā biļete, un tajā ir iekļauta Paysera jaunā krāsu palete ar atsvaidzinošu spilgti zaļu nokrāsu.

#

Jauni Visa karšu dizaini

Atcerieties, minējām, ka mūsu klienti tika iekļauti Paysera zīmola maiņas procesā? 

Mēs vienmēr to esam teikuši un teiksim vēlreiz – mūsu klienti ir mūsu centienu virzītājspēks. Un mēs vēlamies, lai viņi ir lepni un priecīgi par iespēju izmantot Visa kartes ar jaunu un uzlabotu dizainu. Paysera klienti var izvēlēties no diviem dizainiem – viens atbilst mūsu jaunajam zīmolam, otru rotā Ukrainas karogs.

#

Pārskaitījumi skaidras naudas izņemšanai Ukrainā

Mēs apzinājāmies, ka ir nepieciešams pārskaitījumu skaidras naudas izņemšanai pakalpojums, tāpēc to ieviesām. 

Paysera klienti tagad var veikt ātrus un vienkāršus pārskaitījumus uz Ukrainu, kur saņēmējs var izņemt skaidru naudu noteiktās vietās. Pagaidām pakalpojums pieejams tikai Ukrainā, taču plānojam to paplašināt arī uz citām valstīm.

"Sarunas par e-komerciju" – turpinājums sekos

Saka, ka visi ceļi ved uz Romu… Paysera gadījumā visi ceļi jau kādu laiku ved uz "Sarunām par e-komerciju".

2022. gada rudenī mēs ieviesām bezmaksas vebināru sēriju Lietuvas auditorijai. Vebināros piedalījās dažādu jomu eksperti, kuri dalījās praktiskās zināšanās ar visiem dalībniekiem par tēmām, kas saistītas ar e-komerciju. 

Vebināru sērijā tika apskatītas tēmas par to, kā uzsākt e-komercijas biznesu, kā veicināt pārdošanu tiešsaistē ar sociālo mediju palīdzību, tika sniegts ātrs pārskats par ļoti noderīgiem e-komercijas rīkiem un daudz ko citu.

Pagājušajā gadā mēs pabeidzām pirmo tiešsaistes vebināru ciklu, taču mēs negrasāmies apstāties – pavisam drīz būs jauni vebināri!

Palielināti limiti līdzekļu glabāšanai

Šis ir pēdējais, bet noteikti ne mazāk svarīgais notikums šajā gadā.

Gan privātie, gan biznesa klienti tagad var uzkrāt vairāk naudas savā Paysera kontā, pirms tiek piemērota gada maksa -0,50% apmērā. Precīzāk runājot, 10 reizes vairāk naudas! Apskatīsim konkrētus skaitļus.

Agrāk Paysera privātajiem klientiem tika piemērota gada maksa, ja kontos esošā summa pārsniedza 10 000 EUR. Tagad maksa tiek piemērota tikai tad, ja tiek pārsniegti 100 000 EUR.

Savukārt Paysera biznesa klientiem gada maksa tiktu piemērota, ja kontos esošā summa pārsniegtu 50 000 EUR. Tagad mūsu biznesa klienti var uzglabāt 500 000 EUR, un maksa tiks piemērota tikai tad, ja summa tiks pārsniegta.

Vēlamies arī atzīmēt, ka maksa tiek aprēķināta no vidējās summas, kas pārsniedz šo limitu, kalendārajā mēnesī.