Visi bloga ieraksti

Top 10 jautājumi par maksājumu pieņemšanu tiešsaistē

#
Pirmajos soļos e-komercijas biznesā parādās daudzi jautājumi. Bet tas nav bizness, ja neko nepārdodat, vai ne? Paysera palīdz tūkstošiem interneta veikalu pieņemt maksājumus no klientiem visā pasaulē, tāpēc zemāk sniedzam atbildes uz visbiežāk uzdotajiem jautājumiem par tiešsaistes maksājumu apstrādi.

1. Vai man ir nepieciešams uzņēmuma konts, lai pieņemtu tiešsaistes maksājumus?

Nē, ja vien tā nav obligāta prasība jūsu valstī. Bet, ja, piemēram, strādājat kā ārštata darbinieks un jums ir interneta veikals, kurā pārdodat savu mākslu, pakalpojumus utt., maksājumu apstrādei nav jāatver uzņēmuma konts. 

Tomēr, ja jums ir reģistrēts uzņēmums un vēlaties pieņemt maksājumus juridiskās personas vārdā, jums jāatver gan privātais, gan uzņēmuma konts un maksājumi jāsaņem uzņēmuma kontā. 

2. Kādi apmaksas veidi man būtu jāpiedāvā saviem klientiem?

Visi! :) Bet jūs taču vēlaties saviem klientiem piedāvāt plašu izvēles spektru, lai viņi nemainītu savas domas tikai tāpēc, ka sarakstā nav atraduši pieņemamu apmaksas veidu. 

#

Apsveriet iespēju piedāvāt populārākos apmaksas veidus, piemēram, norēķinus ar karti vai internetbanku, kā arī dažas alternatīvas. Iespējams, vēlēsieties piedāvāt maksājumus caur vairākiem starptautiskiem maksājumu partneriem, piemēram, Trustly, vai iespējot SMS maksājumus, ja jūsu preces vai pakalpojumi nemaksā tik daudz un par tiem ir ērti norēķināties pa tālruni. Skatiet dažādos iespējamos apmaksas veidus > 

3. Vai man ir nepieciešams programmētājs, lai sāktu pieņemt tiešsaistes maksājumus?

Nē, bet jums būs nepieciešams kāds, kurš kaut ko saprot no tehnoloģijām vai vismaz vēlas rūpīgi sekot norādījumiem. Ir divi veidi, kā savā interneta veikalā pieņemt tiešsaistes maksājumus, izmantojot Paysera. Pirmais – API integrācija. Tam būs nepieciešami IT resursi, taču dos jums lielāku elastību.

Ja izmantojat satura pārvaldības sistēmas (CMS), piemēram, WordPress, Magento, PrestaShop, OpenCart utt., varat izmantot Paysera gatavos un uzturētos spraudņus. Tos var integrēt jūsu interneta veikalā, vienkārši izpildot detalizētas instrukcijas un sekojot video pamācībām. 

Visbeidzot, jūs varat izvēlēties strādāt ar platformām, kur varat izveidot vietni un izvēlēties Paysera maksājumu apstrādei bez IT resursiem, vienkārši izpildot norādījumus, piemēram, Shopify, Ecwid u.c. Tomēr tas nebūs tik elastīgi. 

#

4. Cik ilgs laiks nepieciešams, lai sāktu pārdot tiešsaistē?

Izlasiet mūsu detalizēto blogu par to, kā sākt pārdot tiešsaistē. Tas var aizņemt no dažām minūtēm līdz dienām – parasti tas aizņem apmēram vienu darba dienu, bet tas ir atkarīgs no daudziem faktoriem. Ātri tos apskatīsim. 

  • Vai jūsu interneta veikals ir gatavs – vai esat to izveidojis un augšupielādējis visas preces un pakalpojumus, vai esat aprakstījis preču atgriešanas politiku? Vai jums ir pircējiem pieejama privātuma politika? (šī soļa ilgums atkarīgs no jums)  
  • Vai jums ir nepieciešama API integrācija, vai jūs varat izmantot kādu no mūsu spraudņiem, lai integrētu maksājumu apstrādi savā veikalā? (sākot no 3 minūtēm, ja izmantojat spraudņus, līdz vairākām dienām API integrācijas gadījumā atkarībā no jūsu IT resursiem)
  • Vai esat atvēris Paysera kontu un pabeidzis identifikāciju? (aizņem no 5 minūtēm līdz 1 dienai) 
  • Vai esat izveidojis maksājumu pieņemšanas projektu?  (aizņem no 5 minūtēm līdz 1 dienai)

Detalizēta informācija par maksājumu pieņemšanu pieejama mūsu vietnē >

5. Cik maksā maksājumu pieņemšana tiešsaistē?

Tas ir atkarīgs no jūsu maksājumu pieņemšanas pakalpojuma sniedzēja, taču, strādājot ar Paysera, jūs varat saņemt detalizētu cenu skaidrojumu mūsu vietnē vai sazinoties ar mūsu pārdošanas komandu. 

Komisijas maksa par vienu darījumu var būt vien daži centi. Tomēr viss ir atkarīgs no jūsu biznesa riska pakāpes, kā arī no jūsu interneta veikalā veikto darījumu apjoma, bankas komisijas utt. Skatiet Paysera komisijas maksas >

6. Cik ātri es redzēšu, ka maksājums tika veikts?

Ja maksājumu apstrādei izmantojat Paysera, veiksmīgi maksājumi jūsu kontā būs redzami uzreiz. 

#

7. Vai man savā interneta veikalā izmantot maksājumu iniciēšanas pakalpojumu?

Ja pirmo reizi dzirdat par maksājumu iniciēšanas pakalpojumu, par to uzzināt vairāk varat mūsu blogā. Paysera šo pakalpojumu nodrošina tūkstošiem interneta veikalu, kuri vēlas ietaupīt naudu un laiku un piedāvā saviem klientiem iespēju veikt apmaksu no sava bankas konta vien ar dažiem klikšķiem. 

Šis ir arī apmaksas veids, kas tiek uzskatīts par maksājumu nākotni daudzās valstīs. To nepārtraukti uzlabo gan maksājumu apstrādes pakalpojumu sniedzēji, piemēram, Paysera, gan pašas bankas.

Lasiet vairāk par Paysera maksājumu iniciēšanas pakalpojumu >

Citi pieejamie apmaksas veidi redzami Paysera Checkout lapā

8. Vai ir droši saņemt naudu Paysera kontā? 

Noteikti. Paysera ir licencēta elektronisko maksājumu iestāde, kuru uzrauga Lietuvas Banka. Paysera izmanto jau vairāk nekā 13 000 tiešsaistes tirgotāju, un mēs mēnesī apstrādājam maksājumus aptuveni 70 miljonu EUR vērtībā. Mēs ievērojam stingrus drošības standartus un vienmēr esam gatavi palīdzēt un sniegt konsultācijas par jebkuru jautājumu par mūsu pakalpojumiem!

9. Kā šis process izskatās maniem klientiem? 

Apmaksas process ir ātrs un vienkāršs. To varat apskatīt mūsu DEMO versijā vai vairāk informācijas iegūt mūsu vietnē

#

10. Vai man ir nepieciešams interneta veikals, lai pieņemtu tiešsaistes maksājumus?

Ne obligāti. Jūs varat būt tiešsaistes tirgotājs un pieņemt maksājumus, pārdodot savas preces vai pakalpojumus, izmantojot Facebook vai citus tiešsaistes tirgus. Lai gan tirdzniecība interneta veikalā klientiem sniedz visplašākās norēķinu iespējas, ja jums tā nav, mēs atradīsim jūsu biznesam piemērotu maksājumu risinājumu. 

Par vispārīgiem jautājumiem par cenām, apmaksas veidiem, priekšrocībām, nosacījumiem utt. sazinieties ar mūsu Klientu atbalsta centru.

Par tehniskiem jautājumiem par API integrāciju vai spraudņiem sazinieties ar mūsu tehniskā atbalsta komandu.