Pdf
Atpakaļ uz sarakstu

Atjaunināts: 01/10/2020

Paysera Visa Debetkartes konta noteikumi

Šie noteikumi attiecas uz jūsu Paysera Visa debetkartes kontu un Visa debetkarti. Lūdzu, uzmanīgi tos izlasiet. Jūs jebkurā brīdī savā kontā varat lejupielādēt šo noteikumu kopiju. Pieslēdzieties kontam mūsu vietnē.

Paysera konts un Visa debetkarte ir elektroniskās naudas pakalpojumi, ko nodrošina UAB "Finansinės paslaugos "Contis"". Jūsu izplatītājs var pārskaitīt līdzekļus no maciņa, kuru turat tieši pie viņa, lai segtu to darījumu vērtību, kurus veicat, izmantojot jūsu Visa karti.

Šajos noteikumos:

„Izplatītājs” nozīmē trešā puse „Paysera LT”, UAB, reģistrācijas Nr. 300060819; Elektroniskās naudas iestādes licence Nr. 1, izdota 27.092012.; uzraudzības un izdevējiestāde ir Lietuvas Banka www.lb.lt; dati par “Paysera LT”, UAB tiek apkopoti un glabāti Lietuvas Republikas uzņēmumu reģistrā, mūsu vārdā jums piešķirot kontu un karti.

"Jūs" nozīmē attiecīgā konta īpašnieks, kas ir Paysera Visa debetkartes konta un Visa debetkartes pilnvarots lietotājs un jebkurš papildu kartes īpašnieks.

"Mēs", "mums" vai "mūsu" nozīmē UAB "Finansinės paslaugos "Contis"" vai Izplatītājs, kas darbojas mūsu vārdā.

Jautājumu gadījumā sazinieties ar Klientu apkalpošanas centru:

  • Tālrunis: +371 67 881518 (tiek piemēroti standarta ģeogrāfiskie tarifi);
  • E-pasts: atbalsts@paysera.lv;
  • <
  • Tiešsaistē: pieslēdzieties savam Paysera kontam vietnē www.paysera.lv un izvēlieties Ziņojumi > Rakstīt ziņojumu;
  • Mobilajā lietotnē: izvēlieties Profils > Sazināties ar atbalsta centru un uzrakstiet mums ziņojumu;
  • Pa pastu: Paysera LT, UAB, Pilaitės pr. 16, Viļņa, Lietuva.

Jūsu Paysera kontu un Visa debetkarti izsniedz UAB "Finansinės paslaugos "Contis"", reģistrācijas numurs 304406236, kas reģistrēta Lietuvas Republikas juridisko personu reģistrā un kuras galvenais birojs atrodas Mėnulio g. 11-101, Viļņā, Lietuvā. Mums ir elektroniskās naudas iestādes licence Nr. 53, kuru 2019. gada 23. jūlijā izsniedza Lietuvas Banka, mūsu uzraudzības iestāde, adrese Gedimino pr. 6, LT-01103, Viļņa, Lietuva, tālruņa nr. +370 800 50 500. Plašāka informācija par Lietuvas banku pieejama vietnē https://www.lb.lt/en. Jūsu Paysera karti izplata 'Paysera LT", UAB.

1. Kas ir Paysera Visa debetkartes konts un karte?

Paysera Visa debetkartes konts ir elektroniskās naudas konts, kuru varat izmantot pārskaitījumu veikšanai un saņemšanai.

Paysera Visa debetkarte ir Visa debetkarte, kuru var izmantot visā pasaulē, vietās, kur tiek pieņemtas Visa kartes. To var izmantot pirkumiem tiešsaistē, tirdzniecības vietās un pa tālruni vai skaidras naudas izņemšanai no bankomāta.

Jūs varat tērēt naudu, kuru esat iemaksājis savā Paysera Visa debetkartes kontā, tāpēc pirms pārskaitījuma veikšanas vai kartes izmantošanas jums jāpārliecinās, ka Paysera Visa debetkartes kontā ir pietiekami daudz līdzekļu. Naudas līdzekļi Paysera Visa debetkartes kontā nav bankas noguldījumi un nepelna procentus.

2. Kurš var pieteikties Paysera Visa debetkartes kontam un kartei?

Jums jābūt vismaz 16 gadus vecam un EEZ valsts iedzīvotājam, lai saņemtu Paysera Visa debetkartes kontu un karti. Jūs varat pieteikties, ja šobrīd esat Izplatītāja klients (ir atvērts konts Paysera sistēmā un veiktas Izplatītāja pieprasītās likumības pārbaudes un jūsu identitātes apstiprināšana). Jums jānorāda sava e-pasta adrese un tālruņa numurs, lai atvērtu kontu un mēs varētu ar jums sazināties. Katrā reģistrētajā adresē var būt ne vairāk kā četri konti privātpersonai un 20 konti juridiskai personai.

3. Vai savā kontā varu pasūtīt papildu Paysera Visa debetkarti citai personai?

Jūs varat pasūtīt papildu Paysera Visa debetkarti papildu kartes īpašniekam, un var tikt piemērotas cenu lapā norādītās komisijas maksas (punkts 33). Papildu kartes īpašniekam jābūt vismaz 14 gadus vecam. Pieprasot papildu karti, jūs piekrītat, ka mēs izsniedzam viņam/-ai karti un atļaujam veikt darījumus jūsu vārdā. Papildu kartes īpašniekam tiek piemēroti Paysera Visa debetkartes konta limiti un ir pieejams šajā kontā esošais atlikums.

Jūs piekrītat uzņemties atbildību par visiem darījumiem, kurus veic jebkurš papildu kartes īpašnieks, un jūs esat atbildīgs par papildu kartes izmantošanu un par visām piemērojamajām komisijas maksām, kas var rasties papildu kartes īpašniekam.

4. Kā es varu pieteikties Paysera Visa debetkartes kontam?

Jūs varat pieteikties pie izplatītāja mūsu vietnē.

Pirms mēs varam jums atvērt kontu un izsniegt karti, mums būs nepieciešami jūsu identitātes pierādījumi, kā arī varam pieprasīt jūsu dzīvesvietas adreses pierādījumus. Jums, iespējams, būs jāiesniedz tādi dokumenti kā pase, vadītāja apliecība, nacionālās identitātes dokumenti, komunālie maksājumi, bankas izraksti vai citi dokumenti, lai apstiprinātu jūsu identitāti. Mums būs jūs jāpārbauda arī elektroniski.

Pasūtot karti(-es), jūsu Paysera kontā jabūt pietiekami daudz naudas līdzekļiem, lai norēķinātos par kartes izsniegšanu, piegādi un viena mēneša uzturēšanas maksu. Ja naudas summa Paysera kontā nav pietiekama, jūs nevarēsiet pasūtīt karti(-es).

Kartes izsniegšanas un piegādes maksa tiek automātiski ieturēta pēc pasūtījuma, un mēneša maksa par kartes uzturēšanu tiek ieturēta kartes aktivizēšanas brīdī.

Karte Klientam tiek piegādāta pa pastu uz norādīto adresi 60 (sešdesmit) dienu laikā pēc pasūtījuma veikšanas. Ja Klients nesaņem Karti viena kalendārā mēneša laikā, Klients par to informē Iestādi.

Ja tiek noteikts, ka Klients nav saņēmis Karti ne Klienta vainas dēļ, Klientam nosūtītā Karte tiek neatgriezeniski bloķēta un tiek izgatavota jauna Karte, kas Klientam tiek nosūtīta bez maksas. Ja Klients nesaņem arī otro Karti, viņš/-a varēs saņemt jaunu Karti Paysera birojā.

5. Kā sākt?

Uzreiz pāc kartes saņemšanas jāparakstās paraksta joslā kartes aizmugurē.

Pēc tam karte jāaktivizē. To var izdarīt, pieslēdzoties savam Paysera Visa debetkartes kontam vietnē www.paysera.com.

Jums arī jāiegūst PIN kods, lai autorizētu mikroshēmas un PIN koda darījumus un skaidras naudas izņemšanu bankomātos. PIN kodu var iegūt, aktivizējot karti savā kontā.

Aktivizējot karti, jūs piekrītat šiem noteikumiem. Visi Vispārīgā maksājumu veikšanas pakalpojumu līguma privātpersonām vai uzņēmumiem noteikumi un Pielikums "Maksāšanas līdzekļi" jums arī tiek piemēroti (attiecībā uz konta atvēršanu).

Karte jāaktivizē 3 mēnešu laikā pēc tās izsniegšanas, vai arī tā tiks automātiski atcelta un jūsu konts var tikt slēgts.

Ja karti esat pasūtījis kādam citam, jums ir pienākums sniegt viņam nepieciešamo informāciju kartes aktivizēšanai un PIN koda iegūšanai. Ja viņš sāks lietot karti, mēs to uzskatīsim par apstiprinājumu tam, ka jūs viņu esat informējis par šiem noteikumiem un viņš tiem ir piekritis.

Ja aploksne ir bojāta vai rodas aizdomas, ka karte ir izņemta no aploksnes, jūs nedrīkstat aktivizēt pa pastu saņemto karti un par to jāinformē Izplatītājs (24 stundu laikā), kā arī aploksne ar karti jāatgriež Izplatītājam.

6. Kā rīkoties, ja vēlos mainīt savu PIN kodu?

Ja vēlaties mainīt PIN kodu, to varat izdarīt jebkurā bankomātā ar PIN pārvaldības funkciju; atrodiet bankomātus ar funkciju “PIN change” vietnē https://www.visa.com/atmlocator/#(page:home). Apskatīt savu PIN kodu varat internetbankā, vietnē www.paysera.com.

7. Kā es varu papildināt Paysera Visa debetkartes kontu?

Jūs varat papildināt savu kontu vietnē www.paysera.com.

Laiks, kas nepieciešams, lai ieskaitītu līdzekļus kontā, ir atkarīgs no izmantotā iemaksas veida. Jūs nevarat iemaksāt savā kontā, veicot pārskaitījumu no kredītkartes. Iemaksāt var tikai naudas līdzekļus līdz maksimālajam pieļaujamam atlikumam kontā.

Par katru maksājumu var tikt piemērota komisijas maksa; lūdzu skatīt komisijas maksu un limitu tabulu (punkts 33). Jūsu kontam un kartei tiek piemēroti noteikti minimālie un maksimālie limiti un lietošanas prasības, kas norādītas komisijas maksu un limitu tabulā (punkts 33). Mēs paturam tiesības atteikt jebkura konkrēta maksājuma pieņemšanu, ja mums ir aizdomas par krāpnieciskām darbībām vai citu ārkārtēju apstākļu gadījumā.

Tiklīdz mēs saņemsim jūsu iemaksātos līdzekļus, tie būs pieejami jūsu kontā. Var būt gadījumi, kad līdzekļu saņemšana jūsu kontā tiek atlikta līdz trīs darba dienām; tas var notikt, ja mums jāapstiprina darījums nosūtītāja bankā.

Ja kļūdaini tiek veikta pārmaksa jūsu kontā, mēs paturam tiesības norakstīt no konta summu, kas atbilst pārmaksātajai summai, lai labotu maksājuma darījumu.

8. Kādus darījumus es varu veikt?

Jūs varat izmantot savu Paysera Visa debetkarti, lai apstiprinātu šādus darījumus tirgotājiem, kuri pieņem Visa debetkartes maksājumus:

  • karšu maksājumi ar čipu un PIN kodu, terminālā ievietojot savu Paysera Visa debetkarti un ievadot PIN kodu;
  • karšu maksājumi ar magnētisko joslu jebkuram tirgotājam, kas nevar pieņemt čipa un PIN koda kartes, parakstot čeku;
  • Bezkontakta karšu maksājumi, pietuvinot Paysera Visa debetkarti bezkontakta karšu lasītājam;
  • Karšu maksājumi tiešsaistē tirgotājiem internetā, sniedzot Paysera Visa debetkartes datus un jebkuru citu drošības informāciju, piemēram, jūsu kartes drošības kodu, kā to pieprasa tiešsaistes tirgotājs; 
  • Karšu maksājumi pa pastu vai tālruni tirgotājiem, sniedzot Paysera Visa debetkartes datus, kā pieprasījis tirgotājs;
  • Skaidras naudas izņemšana bankomātā bankomātos ar Visa logotipu, bankomātā ievietojot Paysera Visa debetkarti, ievadot PIN kodu un izpildot bankomātā sniegtos norādījumus;
  • Maksājumi ar elektronisko maciņu (e-wallet), mobilajā tālrunī pievienojot karti Samsung Pay, Google Pay vai Apple Pay (ja pieejams) un pietuvinot mobilo tālruni bezkontakta karšu lasītājam vai pārbaudot elektroniskā maciņu opciju tiešsaistē. Maciņa darījumu autorizējat, izmantojot sava mobilā tālruņa drošības protokolu, kas var ietvert biometrisko informāciju, piemēram, pirksta nospiedumu vai face ID jūsu mobilajā tālrunī.

Tāpat kā citām maksājumu kartēm mēs nevaram garantēt, ka trešā puse vai bankomāts pieņems jūsu karti.

Lai autorizētu darījumu vai veiktu grozījumus kontā, jums papildus var pieprasīt ievadīt vienreizēju piekļuves kodu vai citu drošības informāciju, ieskaitot biometrisko informāciju, ja tā pieejama un jūs izvēlaties šāda veida identifikāciju. Vienreizējas piekļuves kodi tiks nosūtīti uz jūsu kontā reģistrēto mobilā tālruņa numuru.

Tiklīdz darījums tiks autorizēts, mēs jūsu darījuma vērtību ieturēsim no jūsu kontā pieejamā atlikuma. Maksas var tikt atskaitītas autorizācijas laikā vai kad darījums ir apstiprināts caur Visa sistēmu. Katra darījuma atšifrējums, ieskaitot komisijas maksas, būs pieejams jūsu tiešsaistes kontā.

Kad būsim saņēmuši darījuma apstiprinājumu, 3 dienu laikā pārskaitīsim līdzekļus tirgotājam vai bankai vai finanšu iestādei dienā, kad saņemsim apstiprinājumu, vai dienā, kad pieprasījāt veikt maksājumu par nākotnē datētiem darījumiem. Darījums tiks saņemts par Paysera karšu darījumiem brīdī, kad mēs saņemam darījumu norādījumus no tirgotāja vai bankomāta operatora.

<9. Vai es varu atcelt darījumu?

Parasti jūs nevarat atsaukt darījuma apstiprinājumu, bet jūs, iespējams, varēsiet atsaukt autorizāciju darījumam, kas notiks nākotnē. Tomēr, ja ir panākta vienošanās par konkrētu datumu, jūs nevarat atsaukt maksājuma uzdevumu pēc darbadienas beigām pirms norunātā datuma.

Lai atsauktu autorizāciju atkārtotajiem maksājumiem no Visa debetkartes, jums jāinformē tirgotājs līdz darba dienas beigām pirms dienas, kurā darījumam bija jānotiek, un jānosūta paziņojuma kopija mums, ja tā tiek prasīts.

Mēs varam ieturēt maksu par atcelšanu, ja jūs atsaucat darījumu saskaņā ar šo punktu (skatīt Komisijas maksu un limitu tabulu punktā 33).

10. Vai es varu maksāt ārvalstu valūtā?

Jūsu karte ir denominēta eiro. Ja veicat pirkumu vai skaidras naudas izmaksu bankomātā citā valūtā, mēs konvertēsim summu uz eiro saskaņā ar Visa noteikto valūtas maiņas kursu darījuma apstrādes dienā, kas var atšķirties no faktiskā darījuma datuma.

Katram no šiem darījumiem tiks piemērota starptautiskā darījuma komisijas maksa (skatīt Komisijas maksu un limitu tabulu punktā 33).

Kad Paysera Visa debetkartes kontā ieskaitāt līdzekļus valūtā, kas nav eiro, valūta tiek automātiski konvertēta pēc tajā brīdī spēkā esošā Izplatītāja valūtas maiņas kursa, kas tiek pastāvīgi atjaunināts un publicēts vietnē.

Visas ārvalstu valūtas maiņas kursa izmaiņas tiek veiktas nekavējoties. Valūtas kurss darījumam, kas veikts citā valūtā, ne eiro, konkrētajā datumā pieejams šeit.

11. Vai ir kaut kas, ko nedrīkstu iegādāties ar savu Paysera Visa debetkarti?

Jūs nedrīkstat izmantot savu karti nelikumīgiem mērķiem. To nevar izmantot arī konkrētiem darījumiem, kas minēti Vispārīgajā Maksājumu veikšanas pakalpojumu līgumā (punktā 9) mūsu vietnē.

12. Kā es varu pārbaudīt savu Paysera Visa debetkartes kontu?

Jūs varat pārbaudīt savu kontu, droši piekļūstot tam mūsu vietnē. Izrakstā būs redzama šāda informācija:

  • informācija par katra darījuma saņēmēju un atsauce, kas ļauj identificēt katru maksājuma darījumu;
  • darījuma summa, kas norādīta valūtā, kurā darījums tika veikts vai norakstīts no konta;
  • komisijas maksa par darījumu;
  • valūtas maiņas kurss, kas izmantots maksājuma darījumā (ja piemērojams); un
  • datums, kad darījums tika autorizēts vai publicēts kontā.

Šī informācija ir vienmēr pieejama jūsu tiešsaistes kontā bez maksas, un to pēc vajadzības var uzglabāt un reproducēt. Izraksti papīra veidā pieejami pēc pieprasījuma, un tiem tiek piemērota maksa (skatīt Komisijas maksu un limitu tabulu punktā 33).

Jums papildus var tikt prasīts ievadīt vienreizēju piekļuves kodu vai citu drošības informāciju, ieskaitot biometrisko informāciju, ja tā ir pieejama un jūs esat izvēlējies šāda veida identifikāciju, lai piekļūtu savam kontam. Vienreizējas piekļuves kodi tiks nosūtīti uz jūsu kontā reģistrēto mobilā tālruņa numuru.

13. Cik ilgi Paysera Visa debetkarte būs derīga?

Jūsu karte būs derīga 4 gadus. Jūs nevarēsiet izmantot savu karti pēc tās derīguma termiņa beigām. Šis līgums tiek izbeigts, kad jūsu karte tiek anulēta vai tās derīguma termiņš beidzas, un karte netiek aizstāta.

Pēc Kartes(-šu) derīguma termiņa beigām Klientam tiek automātiski izsniegta jauna Karte (-es) (ja 90 dienu laikā pirms Kartes derīguma termiņa beigām Klients ir veicis maksājumu darījumus ar Karti un/vai Kontā), nosūtot uz adresi, ko Klients norādījis Paysera sistēmā.

Ja vēlaties, lai jauno karti(-es) piegādā uz citu adresi, jums tas ir jānorāda savā kontā Paysera sistēmā ne vēlāk kā 30 dienas pirms kartes(-šu) derīguma termiņa beigām saskaņā ar Paysera sistēmā sniegtajiem norādījumiem.

Par jaunas kartes(-šu) izsniegšanu un piegādi tiek piemērota standarta maksa, kas tiek automātiski atskaitīta no jūsu Paysera konta kartes atjaunošanas brīdī.

14. Vai Paysera Visa debetkartes kontam un kartei ir tēriņu limiti?

Jūs varat tērēt tikai tik naudu, cik pieejama jūsu kontā. Limiti attiecas arī uz skaidras naudas izņemšanu vienā dienā bankomātos, kā arī tēriņu summai un veikto darījumu skaitam var tikt piemēroti citi limiti. Skatiet Komisijas maksu un limitu tabulu (punkts 33) un jūsu tiešsaistes kontu turpmākai informācijai.

Ja kāda iemesla dēļ darījums tiek pabeigts, kad jūsu kontā nav pietiekami daudz līdzekļu, tad jums mums jāatlīdzina iztrūkums, ja vien tas nav saistīts ar tirgotāja kļūdu, ar kuru veicāt darījumu.

Mēs varam ieturēt šo iztrūkumu no jebkuras kartes, kas jums ir pie mums, vai no jebkuriem līdzekļiem, kurus vēlāk iemaksājat savā kontā. Mēs varam apturēt jūsu karšu darbību, līdz tiek atjaunots negatīvais atlikums.

15. Ko darīt, ja no manis ir ieturēta pārāk liela maksa vai maksa par darījumiem, kurus neesmu veicis?

Ja jūs apstrīdat darījumu, kas veikts ar jūsu karti, vispirms sazinieties ar tirgotāju, kas iespējams sniegs ātrāku risinājumu. Ja strīdu nevar atrisināt ar tirgotāju vai jūs apstrīdat kādu citu konta darījumu, sazinieties ar mums bez kavēšanās un jebkurā gadījumā 13 mēnešu laikā pēc tam, kad uzzinājāt par neatļautu vai nepareizi izpildītu maksājuma darījumu.

Ja esat mūs informējis, ka izpildītu maksājumu neesat autorizējis saskaņā ar šiem noteikumiem un esat veicis visus saprātīgos pasākumus, lai saglabātu drošu personalizētu drošības informāciju un savu karti, nevienam neatklātu PIN kodu vai drošības informāciju un neesat rīkojušies krāpnieciski, UAB "Finansinės paslaugos "Contis"":

a) atmaksās jums neatļautā maksājuma summu; un

b) atjaunos debetēto maksājumu kontu tādā stāvoklī, kāds tas būtu bijis, ja neatļautais maksājums nebūtu noticis.

Bez tam mums vairs nebūs nekādas saistības pret jums. Ja jūsu norādītā maksājuma saņēmēja informācija nav pareiza, mēs neesam atbildīgi par maksājuma darījuma neizpildi vai kļūdainu izpildi, taču mēs pieliksim visas pūles, lai atgūtu līdzekļus, kas saistīti ar maksājuma darījumu, un paziņosim jums par iznākumu.

Jums var būt tiesības pieprasīt atmaksu par darījumiem, kur:

  • darījums netika atļauts saskaņā ar šiem noteikumiem;
  • mēs esam atbildīgi par darījumu, kuru neizpildām vai izpildām nepareizi. Šādos apstākļos mēs jums atmaksāsim neizpildītā vai nepareizā maksājuma summu un atjaunosim debetēto maksājumu kontu tādā stāvoklī, kādā tas būtu bijis, ja nepareizais maksājuma darījums nebūtu noticis. Mēs jums atmaksāsim arī: (a) visas tiešās izmaksas, par kurām esat atbildīgs; un (b) jebkurus procentus, kas jums jāmaksā sakarā ar maksājumu darījuma neizpildi vai nepareizu izpildi; vai
  • iepriekš apstiprinātā darījumā tā apstiprināšanas brīdī nebija norādīta precīza summa, un ieturētā summa ir lielāka, nekā varēja pamatoti sagaidīt, ņemot vērā iepriekšējos tēriņus ar karti un darījuma apstākļus.Mēs vai nu atmaksāsim visu maksājuma darījuma summu, vai sniegsim pamatojumu atteikumam atmaksāt maksājuma darījumu. Jebkura atmaksa vai pamatojums atteikumam tiks iesniegts 10 darba dienu laikā pēc atmaksas pieprasījuma saņemšanas vai, attiecīgā gadījumā, 10 darba dienu laikā pēc jebkādas papildu informācijas saņemšanas. Prasība par atmaksu šādos apstākļos netiks pieņemta, ja darījuma summa jums bija pieejama vismaz 4 nedēļas pirms darījuma datuma vai ja prasība ir iesniegta vairāk nekā 8 nedēļas pēc ieturēšanas no jūsu konta.

16. Kas būtu jāzina par drošību?

Jums drošā vietā jāglabā sava karte un drošības dati, kā arī neļaujiet kādam citam tos uzzināt vai izmantot. Jums vienmēr jāglabā sava drošības informācija slepenībā; nekad nevienam neatklājiet savu PIN kodu vai drošības informāciju un neglabājiet PIN kodu kopā ar karti. Drošības informācijā ietilpst jūsu pieslēgšanās dati un parole, kas tiek izmantota, lai piekļūtu jūsu kontam vai jebkurai citai vietnei, kurā tiek glabāta jūsu kartes vai konta informācija. Mēs iesakām arī regulāri pārbaudīt konta atlikumu, pieslēdzoties savam kontam mūsu vietnē vai sazinoties ar Klientu atbalsta centru.

17. Ko darīt, ja tiek pazaudēta vai nozagta mana Paysera Visa debetkarte vai tiek apdraudēta mana konta informācija?

Ja pazaudējat savu karti vai tā tiek nozagta, vai jums ir aizdomas, ka kāds cits ir uzzinājis jūsu PIN kodu vai drošības informāciju vai piekļuvis jūsu kontam bez jūsu atļaujas, jums tas nekavējoties jāpaziņo mums, piezvanot mums vai pieslēdzoties savam kontam mūsu vietnē un paziņojot mums. Jūsu karte tiks nekavējoties atcelta, un jūsu konts var tikt bloķēts. Mums ir īpaša līnija pazaudētām vai nozagtām kartēm; numurs ir +370 5 207 1558, un par zvaniem tiek piemērota standarta maksa. Ja pēc paziņojuma par nozaudētu karti jūs vēlāk atrodat karti, to nedrīkst izmantot. Pārgrieziet to uz pusēm pa paraksta lodziņu, magnētisko joslu un čipu.

Ja lūgsiet mums tā rīkoties un ar nosacījumu, ka jūs sniedzat informāciju un palīdzību, ko mēs no jums pieprasām, mēs izmeklēsim visus apstrīdētos darījumus vai jūsu kartes vai konta ļaunprātīgu izmantošanu.

Ja izmeklēšanas laikā tiek atklāts, ka jūs esat atļāvis jebkuru no apstrīdētajiem darījumiem vai arī esat rīkojies krāpnieciski vai ar rupju nolaidību (piemēram, neglabājot savu karti, drošības informāciju vai PIN kodu vai nekavējoties neinformējot mūs, uzzinot par nozaudēšanu, zādzību, piesavināšanos vai neatļautu kartes vai konta izmantošanu), mēs neatmaksāsim darījuma summu un jūs būsiet pilnībā atbildīgs par visiem zaudējumiem, kas radušies kartes vai konta neatļautas lietošanas dēļ.

Ja izmeklēšana parādīs, ka jūs neesat rīkojies krāpnieciski vai ar rupju neuzmanību, jūsu maksimālie zaudējumi vai atbildība mums par jebkuru neatļautu darījumu būs ierobežota līdz 50 eiro, un mēs veiksim atmaksu cik drīz vien iespējams, un katrā ziņā ne vēlāk kā darba dienas beigās pēc dienas, kad mēs saņēmām jūsu paziņojumu.

18. Vai, man nepaziņojot, varat bloķēt darījumu?

Mēs varam atteikties apmaksāt darījumu:

  • ja mēs uztraucamies par jūsu kartes vai konta drošību vai mums ir aizdomas, ka jūsu karte vai konts tiek izmantots neatļautā vai krāpnieciskā veidā;
  • ja darījuma laikā jūsu kontā nav iemaksāts pietiekami daudz līdzekļu, lai segtu darījuma summu un visas piemērojamās maksas;
  • ja jūsu kontā ir negatīva bilance;
  • ja mums ir pamatots iemesls uzskatīt, ka jūs nelietojat karti vai kontu saskaņā ar šiem noteikumiem;
  • ja mēs uzskatām, ka darījums ir potenciāli aizdomīgs vai nelikumīgs (piemēram, ja mēs uzskatām, ka darījums tiek veikts krāpnieciski); vai
  • sakarā ar kļūdām, kļūmēm (mehāniskām vai citādām) vai tirgotāju, maksājumu apstrādātāju vai tādu maksājumu shēmu kā Visa, SEPA, BACS, CHAPS vai citu atteikšanos apstrādāt darījumu.

Ja mēs noraidīsim darījumu, nekavējoties saņemsiet iemeslu, ja tas būs iespējams un nebūs pretlikumīgi. Jūs varat labot visu mūsu rīcībā esošo informāciju, kuras dēļ mēs, iespējams, esam atteikušies no darījuma, sazinoties ar Klientu apkalpošanas centru.

Karte arī var tikt pastāvīgi bloķēta un atcelta, ja ievadāt nepareizu PIN kodu 3 (trīs) reizes pēc kārtas bankomātā un tirdzniecības vietā.

Mēs uz laiku varam pārtraukt kartes izmantošanu svarīgu iemeslu dēļ (uzturēšanas vai attīstības darbi, programmatūras maiņa u.c.).

19. Vai es varu atcelt savu Paysera Visa debetkartes kontu un karti?

Jums ir likumīgas tiesības atcelt savu kontu un karti 14 dienu laikā no konta atvēršanas dienas, par to nemaksājot nekādu soda naudu, un mēs atlīdzināsim visas karšu izsniegšanas maksas. Mēs varam ieturēt komisijas maksu par kartes atcelšanu, ja mums jau radušies izdevumi, pasūtot karti uz jūsu vārda. Jūs varat arī atcelt savu karti jebkurā laikā pēc 14 dienu perioda, ievērojot visas maksas, kas norādītas Komisijas maksu un limitu tabulā (punkts 33) un sazinoties ar Klientu apkalpošanas centru, mobilajā lietotnē vai mūsu vietnē. Jums atcelto karti vajadzētu arī pārgriezt uz pusēm caur paraksta logu, magnētisko sloksni un čipu.

Visas komisijas maksas tiks sadalītas līdz līguma izbeigšanas brīdim, un visas iepriekš samaksātās maksas tiks atlīdzinātas proporcionāli. Jums nebūs tiesību uz naudas atmaksu, kuru jau esat iztērējis par darījumiem, kas ir apstiprināti vai rezervēti vai par jebkādām maksām par kartes vai konta izmantošanu pirms kartes vai konta atcelšanas vai termiņa beigām.

20. Vai mans Paysera Visa debetkartes konts var tikt atcelts?

Mēs varam atcelt jūsu kontu un šo līgumu, paziņojot par to vismaz divus mēnešus iepriekš. Atcelšanas iemesli var būt:

  • ja beidzas šā līguma vai jūsu kartes derīguma termiņš;
  • ja jūs pārkāpjat svarīgu šā līguma daļu vai atkārtoti pārkāpjat līgumu un savlaicīgi neatrisināt jautājumu;
  • ja jūs rīkojaties tādā veidā, kas apdraud vai ļaunprātīgi ietekmē mūsu darbiniekus vai kādu no mūsu pārstāvjiem; vai
  • ja nemaksājat radušās komisijas maksas vai neatmaksājat negatīvo kartes atlikumu.

Mēs arī varam atcelt jūsu karti vai nekavējoties bloķēt jūsu kontu, ja:

  • mums ir aizdomas par neatļautu vai krāpniecisku jūsu kartes vai konta izmantošanu;
  • ir citas bažas par drošību;
  • tas jādara, lai ievērotu likumu;
  • ja nemaksājat radušās komisijas maksas vai neatmaksājat negatīvo kartes atlikumu; vai
  • ir citi iemesli šādām darbībām saskaņā ar tiesību aktiem vai Vispārīgo Maksājumu veikšanas pakalpojumu līgumu.

Mēs varam arī liegt piekļuvi jūsu kartei un/vai kontam, ja mēs uzskatām, ka pastāv noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas vai terorisma finansēšanas, krāpšanas vai citas noziedzīgas darbības risks. Ja mums būtu jāveic šīs darbības, kur iespējams, mēs tās paskaidrotu, izņemot gadījumus, kad to ierobežo likums.

Šajos apstākļos jums jāinformē mūs, ko darīt ar kontā esošajiem līdzekļiem.

21. Vai es varu saņemt atpakaļ naudu, kad esmu to iemaksājis kontā?

Jūs varat dzēst konta atlikumu, naudu iztērējot, izņemot skaidru naudu bankomātos vai to pārskaitot. Skatiet Komisijas maksu un limitu tabulu (punkts 33) informācijai par piemērojamām komisijas maksām.

Varat arī pieprasīt atmaksāt kontā esošos līdzekļus, sazinoties ar Klientu atbalsta centru un apstiprinot, ka jūsu karte ir iznīcināta, to sagriežot. Mēs pārskaitīsim līdzekļus atpakaļ jums bez maksas, ja vien:

  • jūs nepieprasāt atmaksu pirms šī līguma izbeigšanas vai termiņa beigām;
  • jūs neatceļat šo līgumu pirms jebkādas vienošanās par izbeigšanu vai termiņa beigām; vai
  • jūs nepieprasāt atmaksu vairāk nekā gadu pēc šī līguma izbeigšanas vai termiņa beigām.

Ja kāda no šīm situācijām ir piemērojama, mēs ieturēsim papildu maksu (skatīt Komisijas maksu un limitu tabulu punktā 33). Visos citos gadījumos netiek piemērota papildu maksa par elektroniskās naudas izpirkšanu. Elektroniskās naudas izpirkšanas gadījumā jūs maksājat regulāru komisijas maksu par naudas pārskaitījumu vai izņemšanu, kas ir atkarīga no jūsu izvēlētāa elektroniskās naudas pārskaitīšanas/izņemšanas veida.

Tiek piemērota standarta Paysera komisijas maksa par naudas pārskaitīšanu/izņemšanu.

Mēs neizpirksim jūsu kontā esošo līdzekļu vērtību, ja jūsu līdzekļu izpirkšanas pieprasījums ir vairāk nekā sešus gadus pēc šī līguma izbeigšanas vai termiņa beigām.

Visi naudas līdzekļi tiks atgriezti jūsu izvēlētajā bankas kontā. Mēs paturam tiesības redzēt pierādījumus par jūsu īpašumtiesībām uz bankas kontu, pirms pārskaitām līdzekļus uz to. Lai mēs varētu izpildīt mūsu juridiskos pienākumus, mēs varam lūgt jūs sniegt mums noteiktu informāciju, piemēram, identifikācijas dokumentus, pirms apstrādājam jūsu naudas atmaksas pieprasījumu. Ja mēs nevaram atmaksāt līdzekļus jūsu norādītajā kontā no mums neatkarīgu iemeslu dēļ, mēs par to jūs nekavējoties informēsim. Pēc tam lūgsim jūs norādīt citu kontu vai sniegt papildu informāciju, kas nepieciešama līdzekļu atmaksai (maksājuma veikšanai).

Lūdzu, skatiet arī punktu 28 zemāk par apstākļiem, kādos mēs jums naudas līdzekļus neatgriežam.

22. Vai mana Paysera Visa debetkartes konta nauda ir aizsargāta tāpat kā mans bankas konts?

Konts un saistītā karte ir elektroniskās naudas produkts, un, lai arī tas ir produkts, kuru uzrauga Lietuvas Banka, uz to neattiecas Lietuvas noguldījumu apdrošināšanas fonds. Nav citu kompensācijas shēmu, lai segtu zaudējumus, kas pieprasīti saistībā ar kontu un ar to saistīto karti. Mēs tomēr nodrošināsim, ka visi jūsu saņemtie līdzekļi tiek turēti nodalītā kontā, lai gadījumā, ja mēs kļūtu maksātnespējīgi, jūsu līdzekļi tiktu aizsargāti pret mūsu kreditoru prasībām.

23. Kā rīkoties, ja vēlos izteikt pretenziju?

Ja kaut kādā veidā neesat apmierināts ar savu karti un kontu vai tā pārvaldību, varat sazināties ar Klientu atbalsta centru, lai mēs varētu izmeklēt apstākļus jūsu labā. Visas jūsu sūdzības tiks izskatītas ātri un taisnīgi.

Mēs darīsim visu iespējamo, lai visus sūdzības punktus risinātu pa e-pastu. Mēs atbildēsim 15 darba dienu laikā pēc sūdzības saņemšanas. Ja šajā termiņā nevar sniegt pilnu atbildi, mēs to nosūtīsim 35 darba dienu laikā.

Ja mēs nevaram atrisināt jūsu sūdzību jūsu labā un, ņemot vērā, ka esat patērētājs, varat vērsties patērētāju strīdu risināšanas iestādē – Lietuvas Bankā, iesniedzot brīvas formas pieteikumu un nosūtot to Uzraudzības dienestam uz tā vietnē norādīto adresi.

24. Kā rīkoties, ja mainu savus datus?

Jums jāinformē mūs pēc iespējas ātrāk, ja maināt vārdu, uzvārdu, adresi, tālruņa numuru, mobilā tālruņa numuru vai e-pasta adresi. Saziņai ar jums par jūsu kontu izmantosim jaunāko norādīto kontaktinformāciju. Jebkurš jums nosūtīts e-pasts vai SMS īsziņa tiks uzskatīta par saņemtu, tiklīdz mēs to būsim nosūtījuši. Nebūsim atbildīgi pret jums, ja būs mainījusies jūsu kontaktinformācija un jūs mūs nebūsiet informējuši.

25. Kas notiks ar manu personīgo informāciju?

Mēs esam jūsu personas datu pārzinis; datus izmantosim, lai atvērtu, administrētu un pārvaldītu jūsu kontu, kā arī sniegtu maksājumu pakalpojumus. Ar šo jūs piekrītat, ka mēs varam piekļūt, apstrādāt un uzglabāt visu informāciju, ko mums sniedzat, lai nodrošinātu jums maksājumu pakalpojumus vai kā citādi pildītu šo līgumu. Papildu informācijai par jūsu personas datu apstrādi lūdzu skatīt mūsu Privātuma politiku. Jūs varat atsaukt savu piekrišanu šo datu apstrādei, slēdzot savu kontu.

26. Vai šie noteikumi var mainīties?

Mēs varam mainīt šos noteikumus, paziņojot par to pa e-pastu vai citiem saskaņotiem komunikācijas veidiem vismaz divus mēnešus pirms izmaiņu iestāšanās. Mēs pieņemsim, ka jūs piekrītat izmaiņām. Ja jūs tām nepiekrītat, jums jāinformē mūs pirms izmaiņu stāšanās spēkā un mēs nekavējoties atcelsim jūsu kontu. Ja jūs atceļat savu kontu šādā veidā, mēs jums atgriezīsim visu konta atlikumu un neieturēsim komisijas maksu.

Atjaunināta noteikumu versija, kā arī paziņojumi par izmaiņām vienmēr būs pieejami mūsu vietnē. Jums regulāri jāpārbauda mūsu vietne un jūsu tiešsaistes konts, lai uzzinātu par paziņojumiem un izmaiņām.

27. Kad var būt traucēta Paysera Visa debetkartes un konta lietošana?

Laiku pa laikam var tikt pārtraukta iespēja izmantot karti vai kontu, piemēram, kad veicam sistēmu apkopi. Ja tas notiek, iespējams, jūs nevarat (a) izmantot savu karti pirkumu apmaksai vai skaidras naudas izņemšanai bankomātos un/vai (b) iegūt informāciju par jūsu kontā pieejamajiem līdzekļiem un/vai par pēdējiem darījumiem.

Turklāt mēs nevaram garantēt, ka tirgotājs pieņems jūsu karti tāpat kā citas maksājumu kartes vai ka mēs obligāti apstiprināsim jebkuru darījumu. Tas var būt saistīts ar sistēmas problēmu, kaut ko, kas nav mūsu kontrolē, lai izpildītu juridiskās un normatīvās prasības, vai tāpēc, ka mēs esam apturējuši, ierobežojuši vai atcēluši jūsu kontu vai atteikušies to aizstāt saskaņā ar šiem noteikumiem.

28.Kas ir mūsu atbildība?

Ja mēs nepareizi atskaitīsim līdzekļus no jūsu konta, mēs tos atmaksāsim. Ja vēlāk noskaidrosim, ka atmaksātā summa faktiski tika pareizi atskaitīta, mēs to varam atskaitīt no jūsu pieejamā atlikuma un ieturēt komisijas maksu. Ja jums nav pietiekama pieejamā atlikuma, jums pēc pieprasījuma tas nekavējoties jāatmaksā.

Ja neatļauti darījumi notiek pēc tam, kad esat mums paziņojis par savas kartes vai konta nozaudēšanu, zādzību, kompromitēšanu vai neatļautu izmantošanu, un jūs neesat rīkojies krāpnieciski vai pārkāpjot šos noteikumus, tad mēs būsim atbildīgi.

Mēs nebūsim atbildīgi:

  • jebkurā gadījumā, kas tirgotājs atsakās pieņemt jūsu karti;
  • par jebkādiem mūsu pakalpojuma vai trešo personu pakalpojumu pārtraukumiem, traucējumiem vai pasliktināšanos, uz kuriem mēs paļaujamies, izpildot savas saistības;
  • par atteikumu atļaut darījumu;
  • par jūsu kartes vai konta lietošanas atcelšanu vai apturēšanu;
  • par zaudējumiem, kas radušies, ja pārtraukumu dēļ nevarat izmantot savu karti vai piekļūt savam kontam;
  • par jebkādiem tiešiem vai netiešiem zaudējumiem vai bojājumiem, kas jums var rasties, ieskaitot ieņēmumu zaudēšanu, reputācijas zaudēšanu, nemateriālo vērtību, iespēju vai paredzētos ietaupījumus jūsu pilnīgas vai daļējas izmantošanas vai nespējas izmantot jūsu karti, mobilo lietotni, vietni vai kontu, vai karti vai kontu izmanto trešā puse (ja likumā nav noteikts citādi);
  • par jebkuru ar jūsu karti iegādāto preču vai pakalpojumu kvalitāti, drošību, likumību vai jebkādu citu aspektu; un
  • par jebkādiem anormāliem un neparedzamiem apstākļiem, kurus mēs nevaram kontrolēt, lai arī kā tie būtu izraisīti.

Par mūsu piedāvātajiem SMS pakalpojumiem – mēs neesam atbildīgi par pazaudētām, novēlotām vai nepiegādātām īsziņām, paziņojumiem vai saziņu. Mēs neuzņemamies atbildību par tehniskām, datora, tiešsaistes, tālruņa, kabeļa, elektronikas, programmatūras, aparatūras, pārraides, savienojuma, interneta, vietnes vai citām piekļuves problēmām, kas var kavēt jūsu piekļuvi SMS pakalpojumiem.

Nekas no šiem noteikumiem neattiecas uz atbildību par nāvi vai miesas bojājumiem neuzmanības dēļ vai par krāpšanu vai krāpniecisku sagrozīšanu, kā arī par likumā noteikto atbildību, kuru nevar izslēgt vai grozīt ar pušu vienošanos.

29. Kādos gadījumos var tikt ieturēta komisijas maksa (papildus punktā 33 norādītajam)?

Mēs varam ieturēt no jums visas pamatotās maksas, kas rodas, lai apturētu jūsu kartes vai konta izmantošanu un atgūtu visus naudas līdzekļus, kas jums pienākas jūsu darbību rezultātā, ja:

  • krāpnieciski izmantojat savu karti vai kontu;
  • nelietojat savu karti vai kontu saskaņā ar šiem noteikumiem; vai
  • esat bijuši nolaidīgi, piemēram, nespējot aizsargāt savu karti vai PIN kodu vai nekavējoties neinformējot mūs par to, ka jūsu karte ir pazaudēta, nozagta vai to izmantojusi trešā persona, vai ka jūsu konts ir ticis apdraudēts.

Šādos gadījumos mēs neatmaksāsim darījumus un paturam tiesības ieturēt no jums visas pamatotās izmaksas, kas rodas, lai apturētu jūsu konta izmantošanu un atgūtu visus naudas līdzekļus, kas pienākas jūsu darbību rezultātā.

Ja jūs neesat rīkojies krāpnieciski vai rupji nolaidīgi un esat izmantojis jūsu karti un kontu saskaņā ar šiem noteikumiem, jūsu maksimālā atbildība par neatļautiem darījumiem, kas saistīti ar pazaudētas vai nozagtas kartes vai informācijas izmantošanu, pirms jūs mūs informējat, būs 50 eiro.

Mēs varam ieturēt papildu maksu, ja mums jāveic manuāla iejaukšanās, lai pabeigtu maksājumu vai labotu kļūdu kontā, ko izraisījusi jūsu kļūda vai bezdarbība.

30. Vai man ir atļauts dot piekļuvi trešo personu pakalpojumu sniedzējiem?

Jūs varat atļaut regulētiem trešo personu pakalpojumu sniedzējiem (“TPPS”) (ieskaitot kontu informācijas pakalpojumu sniedzējus (“KIPS”) un maksājumu iniciēšanas pakalpojumu sniedzējus (“MIPS”)) piekļūt jūsu tiešsaistes kontam, lai veiktu maksājumus, iegūtu kontu atlikumus vai iegūtu informāciju par iepriekšējiem darījumiem.

Pirms dot piekrišanu TPPS, jums vajadzētu:

a) pārliecināties, ka TPPS ir pilnvarots un ka tam ir pareizas normatīvās atļaujas;
b) pārbaudīt, kādam piekļuves līmenim jūs piekrītat, kā jūsu konts tiks izmantots un cik lielā mērā jūsu dati tiks koplietoti ar trešajām personām; un
c) iepazīties ar savām saistībām un tiesībām, kas izriet no TPPS līguma, jo īpaši ar jūsu tiesībām atsaukt piekrišanu piekļūt jūsu kontam.

Mēs varam atteikt TPPS piekļuvi jūsu kontam, ja mums ir aizdomas par krāpniecisku vai neatļautu piekļuvi.

Mēs neesam līgumslēdzēji vai atbildīgi par jebkādiem līgumiem starp jums un TPPS. Ievērojot visas tiesības uz atmaksu, kas jums var būt saskaņā ar šiem noteikumiem, mēs neesam atbildīgi par:

a) jebkādiem zaudējumiem, kas saistīti ar TPPS izmantošanu un līguma ar TPPS noslēgšanu; un
b) jebkurām darbībām, ko veic TPPS attiecībā uz pakalpojuma lietošanas apturēšanu vai pārtraukšanu vai jebkādiem no tā izrietošiem zaudējumiem.

31. Vai es varu nodot savas tiesības vai pienākumus saskaņā ar šiem noteikumiem?

Bez mūsu iepriekšējas rakstiskas piekrišanas jūs nedrīkstat nodot jebkuras tiesības vai pienākumus, kas jums var rasties saskaņā ar šiem noteikumiem, kādai citai personai. Mēs varam nodot šo noteikumu priekšrocības un apgrūtinājumus jebkurai citai personai jebkurā laikā, par to jūs informējot divus mēnešus iepriekš. Ja mēs to darīsim, jūsu tiesības netiks ietekmētas.

32. Piemērojamais likums

Šie noteikumi tiks interpretēti saskaņā ar Lietuvas Republikas likumiem un pakļauti Lietuvas Republikas tiesu ekskluzīvajai jurisdikcijai.

33. Kādas ir komisijas maksas un limiti?

Paysera Komisijas maksas un limiti vienmēr būs pieejami mūsu vietnē.

Lūdzu ņemt vērā, ka Paysera Visa debetkarte un konts ir elektroniskās naudas produkts, un, kaut arī mūs uzrauga Lietuvas Banka, Lietuvas Republikas Noguldījumu apdrošināšanas fonds uz to neattiecas. Mēs nodrošinām, ka visi jūsu saņemtie līdzekļi tiek turēti atsevišķā kontā, lai maz ticamā gadījumā, ja UAB "Finansinės paslaugos "Contis"" kļūtu maksātnespējīgs, jūsu līdzekļi tiktu pasargāti no kreditoru prasībām.

Līguma vēsture

Paysera Visa Debetkartes konta noteikumi (derīga līdz 01.10.2020)

Paysera Visa Debetkartes konta noteikumi (derīga līdz 16.09.2019)